Connect with us

ΥΓΕΙΑ

8 Εκπληκτικά πράγματα που θα Συμβούν στο Σώμα μας εάν σταματήσουμε να τρώμε Κρέας. Για το #4 δεν είχαμε Ιδέα!

Είναι πολύ καλά τεκμηριωμένο στην επιστημονική κοινότητα πως μία διατροφή χωρίς κρέας, όταν γίνεται σωστά, μπορεί να έχει πολλά οφέλη στον οργανισμό μας. Η ιδέα πως το κρέας είναι απαραίτητο για την διατροφή μας είναι ένας μύθος, αν και σταδιακά φαίνεται πως οι πρόγονοί μας δεν έτρωγαν αποκλειστικά ή κυρίως κρέας. 

Ενώ δεν θέλουμε να πούμε πως είναι ανθυγιεινό να τρώμε κρέας, οι έρευνες δείχνουν πως μία διατροφή με λαχανικά είναι πολύ καλύτερη για την υγεία μας. Όχι μόνο μπορεί να μας παρέχει αρκετά θρεπτικά συστατικά, αλλά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να εμφανίσουμε πολλές χρόνιες νόσους, όπως καρδιακά προβλήματα, καρκίνο, διαβήτη και άλλα.

Ας δούμε όμως τι θα συμβεί εάν σταματήσετε να τρώτε κρέας:

1. Θα βοηθήσετε στην προστασία του περιβάλλοντος

Η κτηνοτροφία δεν είναι όπως ήταν. Σήμερα, εκτρέφουμε και σκοτώνουμε εκατομμύρια ζώα για να ικανοποιήσουμε τη ζήτηση σε κρέας – μία ζήτηση που υπερβαίνει κατά πολύ τις ανάγκες μας. Το χειρότερο είναι πως αυτά τα ζώα ζουν περιορισμένα, βασανίζονται και αντιμετωπίζονται με τον χειρότερο τρόπο. Οι συνθήκες αυτές είναι αρκετές για να κάνουν κάποιο να μην θέλει να τρώει κρέας.

Διαβάστε ακόμα:   Έσκασε τώρα: Η απόφαση της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας που θα αγανακτήσει όλους τους ιδιοκτήτες ΙΧ! Για πρώτη φορά στα χρονικά...

Εκτός από αυτό, η κτηνοτροφία όπως την εφαρμόζουμε προκαλεί χάος στο περιβάλλον, με φάρμες να αποτελούν εστίες μόλυνσης και ασθενειών.

Το γνωρίζατε πως η καταστροφή των τροπικών δασών οφείλεται κατά κύριο λόγο στο να έχουμε αρκετά τρόφιμα; Κόβουμε πάρα πολλά δέντρα κάθε χρόνο για περισσότερες καλλιεργήσιμες εκτάσεις. Το νερό είναι επίσης ένα σημαντικό θέμα.

Περίπου 15,000 λίτρα νερό χρειάζονται για να παραχθεί  1 κιλό μοσχαρίσιο κρέας. Υπολογίζεται επίσης πως μέχρι το 2048, οι ωκεανοί μας θα έχουν ξεμείνει από ψάρια.

2. Θα μειώσετε την πιθανότητα να πάθετε διαβήτη τύπου 2. 

Περίπου το 40% του πληθυσμού είναι προ-διαβητικοί. Μελέτες έχουν δείξει πως το κόκκινο και το επεξεργασμένο κρέας, αλλά και γενικά η ζωική πρωτεΐνη αυξάνουν τις πιθανότητες να αναπτύξετε διαβήτη τύπου 2.

Μία άλλη έρευνα έδειξε πως η κατανάλωση κρέατος μία φορά την εβδομάδα ή περισσότερο, μπορεί μέσα σε μία περίοδο 17 χρόνων να αυξήσει τις πιθανότητες κατά 74%. Ενώ μία άλλη έδειξε πως η καθημερινή κατανάλωση κρέατος αυξάνει αυτή την πιθανότητα κατά 50% μέσα σε 4 χρόνια.

Διαβάστε ακόμα:   8 εκπληκτικοί τρόποι για την καταπολέμηση της χοληστερίνης και της υψηλής πίεσης του αίματος

3. Θα παίρνετε τον σωστό τύπο και την σωστή ποσότητα πρωτεϊνών 

Ενώ η έλλειψη πρωτεΐνης στο σώμα μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, η υπερκατανάλωση έχει επίσης ρίσκα. Όση πρωτεΐνη δεν χρησιμοποιηθεί μετατρέπεται σε λίπος. Αυτό αυξάνει το βάρος, τα προβλήματα με την καρδιά, προκαλεί καρκίνο, διαβήτη και φλεγμονές.

4. Θα ζείτε μία πιο συμπονετική ζωή 

Όπως είπαμε, εκατομμύρια ζώα σφαγιάζονται κάθε χρόνο με τον χειρότερο τρόπο. Μειώνοντας ή κόβοντας το κρέας, βοηθάτε να περιοριστεί αυτό το φαινόμενο.

5. Θα μειώσετε τις φλεγμονές στο σώμα σας 

Πολλοί τρώνε επεξεργασμένα κρέατα τακτικά, παρά το ότι είναι γνωστό πως προκαλούν καρκίνο και φλεγμονές στο σώμα. Οι χρόνιες φλεγμονές έχουν συνδεθεί με την αθηροσκλήρωση, καρδιακά, εγκεφαλικά, διαβήτη και αυτοάνοσες ασθένειες.

Από την άλλη, μία διατροφή με βάση τα λαχανικά περιορίζει αυτές τις φλεγμονές. Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχει λιγότερα λιπαρά και τοξίνες, τα οποία έχει αποδειχτεί πως συνδέονται με τις φλεγμονές. Επίσης, πολλές έρευνες έχουν δείξει πως αυτοί που τρώνε μία διατροφή βασισμένη στα λαχανικά έχουν πολύ μικρότερα επίπεδα της πρωτεΐνης (CRP), η οποία είναι ένδειξη φλεγμονών στο σώμα.

Διαβάστε ακόμα:   Θέα που «κόβει» την ανάσα! Η φωτογραφία της Μενεγάκη από την Άνδρο που «έριξε» το διαδίκτυο!

6. Θα μειώσετε τα επίπεδα χοληστερίνης 

Τα λιπαρά του κρέατος, του τυριού, των πουλερικών και άλλων ζώων αυξάνουν δραματικά τα επίπεδα χοληστερίνης. Ενώ τα λαχανικά έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, αφού δεν περιέχουν καθόλου χοληστερίνη.

7. Θα βοηθήσετε το πεπτικό σας σύστημα 

Είμαστε ότι τρώμε. Εάν το πεπτικό σας σύστημα είναι σε κακή κατάσταση, θα αντιμετωπίζετε πολλά προβλήματα, από το συκώτι και το έντερο, μέχρι διαβήτη και αυτοάνοσες ασθένειες.  Τα λαχανικά βοηθούν στο να διατηρείται σε ισορροπία το πεπτικό σύστημα και οι φυτικές ίνες βοηθούν τα καλά βακτήρια που υπάρχουν στο σώμα μας. Ενώ οι ίνες από τα γαλακτοκομικά, τα αυγά και το κρέας, βοηθούν την ανάπτυξη των ‘κακών’ βακτηρίων.

8. Θα αλλάξετε το πώς δουλεύουν τα γονίδιά σας

Πρόσφατα, οι επιστήμονες βρήκαν πως το περιβάλλον επηρεάζει το ποια γονίδια ενεργοποιούνται και ποια μένουν ανενεργά. Μία διατροφή βασισμένη στα λαχανικά βοηθάει στο να μην δημιουργηθούν διάφορες μορφές καρκίνου και κρατάει γενικά το DNA υγιές. Αυτό σημαίνει ότι γερνάμε πιο αργά και μειώνουμε τις πιθανότητες να αναπτύξουμε μία ασθένεια.


Πηγή: fanpage.gr

More in ΥΓΕΙΑ

To Top